Witam
Mam pytanie odnośnie sprzegła do JTD.
Planuję podniesć moc lepiej obić tarczę kevlarem i docisk seryjny czy 6 ramieny spiek plus wzmocniony docisk?
Pozdrawiam.
Witam
Mam pytanie odnośnie sprzegła do JTD.
Planuję podniesć moc lepiej obić tarczę kevlarem i docisk seryjny czy 6 ramieny spiek plus wzmocniony docisk?
Pozdrawiam.
Do jakich mocy ?? Jak wrzucisz spiek to wóz już nigdy nie będzie "user friendly". Jak to ma być JTD ~ 200 KM to obić kevlarem a koło zamachowe i docisk dać do wyrównania(albo nowy zestaw zupełnie)
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla
Rok temu poszło nowe kpl sprzegło i koło z Valeo.
Ja mogę załatwić. Musisz tylko wyslac swoje do obicia okladzina Raybestos-Ferrari. Co do kontkatu to na Pw
GtBodek na telefonie nie mogę znaleźć opcji PW. Wytłumacz mi proszę jak to wygląda. Wyciągam sprzeglo wysyłam do ciebie Ty je obijasz okładzina raybestos-ferrari i gotowe ?
Cena takiej przyjemnosci ?
Cena takiej przyjemnosci to do uzgodnienia z kolegą ktory to la mnie przygotował tel do niego: 606 408 070 Damian
- - - Updated - - -
Choc tutaj sprawa dotyczy docisku, który tez trzeba wzmocnić. Ale to już z nim ustalisz.
Kolega jest teraz na Teneryfie, wiec kontakt sms.
A może by tak organiczne sprzęgło wsadzić?????????
Dzięki za tel.
Słuchajcie a można kupić już fabrycznie wzmocnione sprzeglo w miare przystępnej cenie ktore bedzie pasowalo do GT ?