nie jestem grafikiem, fotografia mi lepiej wychodzi
taka podpowiedź:
jeśli na karcie będzie 155, to 33-ki się obrażą.
jeśli na karcie będzie czerwone aut, to czarnych i srebrnych szlag trafi...
W wielu przypadkach i dziedzinach życia wychodzi zazwyczaj, że prostota rozwiązaniem jest najlepszym więc może z przedniej strony karty wystarczyłoby skromnie, lecz wymownie- czarne tło i logo Alfaholików, a na rewersie dane o klubowiczu, dane samochodu, co tam jeszcze i data przyłączenia do klubu czy coś...
(nie bić... to tylko taka myśl...)
Kobiety to jednak dobrzy mediatorzy- mysle że jak bedzie na tapecie temat kart to twój pomysł ma duże szanse na realizacje-!
_________________ ALFA 164 Q4 V832V FERRARI- JUŻ SIE SKŁADA
Ewentualnie ja mam propozycje taka jezeli moge sie wypowiedziec bo w miare swiezy tu jestem LOgo alfaholikow ok i mozna by bylo wybrac z posrod kilku zabytkowych modeli alfy 1 ktory poprzez glosowanie wydalby sie najbardziej odpowiedni, po to zeby nie bylo klutni bo co prawda to prawda jak za pare miesiecy ktos zmieni auto na inny model to co zas bedzie musial zmieniac karte a co do danych ktore moglby sie znalezc na karte to wydaje mi się ze Imie Nazwisko Login z forum i miasto z ktorego sie pochodzi by wystarczylo ewentualnie jeszcze data przystapienia do klubu. Tylko jeszcze jedno czy to forum juz sie przeksztalcilo w klub ?? Bo z tego co wiem a moge miec nie swieze informacje dopiero sa starania o to zeby forum przeksztalcilo sie w klub. Pozdrawiam
_________________ Nie ważne ile pali i tak jest piękna