Panie i Panowie wyklniecie mnie teraz ale trudno jako że jestem uczniem technikum to w 1 miesiącu wakacji zdało by się coś zarobić aby w 2 miesiącu pić i się bawić w naszych pieknych regionach w Polsce Otóż mam zaklepaną prace w stajni Vw Audi ASO
Tak wiem możecie mnie wyklnąć ale jedyne co dobre to do pracy będę jeździł 156 i będe ją parkował pomiędzy tymi wszystkimi szkopo-wozami a co
już miałem tam praktyki szkolne wiec wiem jakie sa problemy z vw a szczegolonie z nowymi passatami nie bede wymienial co sie psuje bo bym musial ksiazke napisac
one i bez luzowania skrzypią (polskie drogi)
co do pracy to nie przejmuj się ja pracuje któryś rok z rzędu w warsztacie w którym naprawia się tylko auta spod znaku gwiazdy jednak nie uważam tego za coś złego żaden pieniądz zarobiony uczciwie nie śmierdzi a pracy nie traktuje emocjonalnie to są dla mnie rzeczy które się psują i które trzeba poprawnie zreperować i tyle ...
pikero zgadzam się z Tobą jeżeli uczciwie to ok praca jak praca ważne że jest:) od lipca zaczynam zrobie wam fotke jak alfa stoi pomiędzy vw jazdy próbnej i innymi vw które czekają na naprawe
Model: Inny
Silnik: R2 652cm3
Rocznik: 1994
Wysłany: 2008-04-27, 12:15
grzelutek napisał/a:
Proponuję przez ten miesiąc jakieś małe sabotażyki w pancerwagonach poczynić.
adamodg napisał/a:
dlaczego małe sabotażyki ? WIELKIE będą ok
Lesio napisał/a:
Poluzuj im plastiki niech im poskrzypią trochę
"Alfisti"
A pozniej bedziecie sie podniecac jakie to pancerwagony awaryjne sa
Mam nadzieje, ze to tylko w formie zartow, ale nawet jesli, to i tak nie na miejscu
Wy tak naprawde nie jestescie Alfisti, udajecie
Prawdziwy Alfista i Alfaholik cieszy sie z posiadania swojej Alfy, jest mily i uprzejmy dla innych i ma gdzies opinie uzytkownikow Golfow na temat Alfy
Nie zazdrosci, nie dokucza, to czlowiek na poziomie(szczesliwy czlowiek)
Przynajmniej ja tak to rozumiem, ale jesli sie myle to mnie poprawcie.
W takim razie jesli kupie Alfe, bede siebie nazywac inaczej niz Alfaholik