Wiesz ale większosc ludzi w Polsce zna się na komputerach tak samo jak na Alfach, kompletne zero... Nie wiedzą nawet że jest jakaś inna przeglądarka niż internet explorer :/ Podobnie jest z systemami, ludzie będą używac Visty bo mają ją na laptopie a nie potrafia zmienic, bo jest ładna itd. Ale z drugiej strony jak Ci Vista długo się uruchamia to po co ją wyłączasz a nie dajesz hibernacji?? to pare sekund a system się nie wyspuje po 1 miesiącu i zaoszczędza mase czasu. Podobnie jest z zamulaniem, masz 4GB Ramu to czemu masz swapa włączonego (zakładam teoretycznie bo nikt tego nie wyłącza) Przecież to spowalnia każdy system a przy tej ilości pamięci niepotrzebnie spowalnia system...
1. Wiem, że są inne przeglądarki.
2. Potrafię przeinstalować system, jeżeli jest taka konieczność - a w moim przypadku, nie ma - ogólnie VISTA może być. Nie jestem informatykiem, a jedynie uzytkownikiem. Dla moich potrzeb wystarcza. Tylko powolność - dlatego zapytałam innych o ich doświadczenie.
3. Nie wiedziałam, że można wyłączyć SWAP, nie wiedziałam nic o przydzielaniu pamięci. Teraz już trochę wiem.
Od wczoraj mam te 4GB RAM-u (wcześniej było 1GB), wyłączyłam SWAP i działa bez zarzutu. Prękość mnie zaskoczyła. Dzięki Rafcio za radę!
Gdyby ktoś wyłączyć SWAP u siebie, a tak jak ja nie wiadziała za wiele o tym to podaję link, z którego korzystałam:
http://www.tweaks.pl/czyt...ny_swap,53.html
formata należy robić co pare miechów, gdyż system naturalnie sie zamula, format czyści RAMy i orzyśpiesza kompa
ja na XP nie mam zawieszek