Wysłany: 2008-04-03, 22:46 Prawie zdradziłem ... mały skok w bok :)
W planach jest Alfa Romeo GTV z ~1999r,
ale trafiła się AUDI A3 8L z 1998r., oglądałem, sprawdziłem, prawie kupiłem... prawie.
Bo jak się do tego wsiadało to szaro, buro, plastiki jakby prosto z chin...
silnik 1.6 ledwie żywy, warczy na wolnych obrotach miło, ale jak przychodzi co do czego...
aż szkoda przyspieszać...
Prawie kupiłem, prawie bo jak się raz miało 166... to wnętrze, ta klasa, ten silnik...
to już AUDI nie cieszy... ot szmelcwagon... no jeździ, ale po co to kupować?
Ja nie pracuję jako kierowca, mnie auto ma cieszyć
Do dzisiaj wspominam jak 166 była dopieszczona, wyposażona. Miała nawet taką małą dodatkową poduszeczkę pod łokieć na boczku drzwi taką malutką, skórzanną, mięciutką, żeby łokieć nie bolał ehhh
A te białe zegary z chromowanymi obwódkami? Chętnie przypominały że do 240km/h jeszcze duuuużo zabawy zostało...
Składane elektryczne lusterka lekko unoszące się w górę, jakby alfa zasypiała...
Mała, skórzana kierownica leżąca idealnie w dłoniach...
Fotele, które dosłownie Ciebie otulały, wsiadałeś a alfa Cię obejmowała...
Jak ktoś nie jeździł 166 to nie zrozumie, zdjęcia z allegro tego nie przekażą co się czuje w Alfie... wygląd to dopiero przedsmak, taka gra wstępna, przystawka przed obiadem.
No cóż, raz Alfa... zawsze Alfa.
_________________ Była Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic oraz Honda Civic 1.4i EJ9
Jest Alfa Romeo 156 2.0TS Selespeed oraz wierna Honda Civic 1.4i EJ9
Ostatnio zmieniony przez ozzy 2008-04-03, 22:49, w całości zmieniany 1 raz
rysiu145 [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-03, 22:52
ale kolego nieporownuj 166 do jakiejs a3 porownaj najwieksza audi A8 i sie nia przejedz to ci wtedy pula opadnie