Wysłany: 2008-04-22, 21:42 Gdzie planujecie wakacje/urlop ???
Witam.Zakładam taki temat,bo jestem ciekaw gdzie Koleżanki i Koledzy wybierają się w tym roku na wakacje/urlop?
Ja planowałem w to lato odwiedzić nasze kochane morze i Kołobrzeg,ale znowu nie da rady.Żona w ciąży i za bardzo by ją/ich "wytłukła" taka podróż.Może znowu Bieszczady???
Zobaczymy.
Ja myślę udać się nad morze. Z południa Polski, to będzie ciekawa podróż Alfą Co prawda nie przepadam za morzem, piaskiem itp, znacznie wolę góry, ale moja druga połówka ma tam rodzinkę i postanowiliśmy, że przy okazji och odwiedzimy, a w górach, jako że mam rzut beretem bywam niemal co tydzień:)
To taki dłuższy urlopik o weekenowych wypadach np. na Słowację nie wspominając.
Pozdrawiam.
- Rafał
natomiast wakacje z racji iż jeszcze jestem uczniem technikum ale na szczęście coraz bliżej końca to miesiąc pracy a potem ze znajomymi 2 tyg nad morzem (chodź też morza nie trawie trochę) albo okolice Zakopanego myślę że obojętnie gdzie nie pojadę moja 156 mnie nie zawiedzie w weekend majowy już ma mały test
_________________ SPOT KRAKÓW 14.12.2008 DZIAŁ ->POŁUDNIE<- ZAPRASZAM
Italia w mojej Belli Fabryki Lambo i Ferrari, może też Alfy, oraz przejazd przez Alpy
autostradami, przez Austrie i Włochy to sama przyjemność jechac szykuje sie bardzo ciekawa relacje-bo bedzie z tej wyprawy?
ja natomiast jeszcze nie mam sprecyzowanych planów i terminu, narazie na majowe jedziemy do przyjaciół do Poznania pozniej w czerwcu do Berlina na koncert, no i mam nadzieje ze przełom czerwca i lipca nad jakies morze, Chorwacja czy cos podobnego ciepłego
Plan jest następujący:
- Mazury i żagle, jak co roku zresztą, ~10 dni
- potem jakieś 2 tygodnie w okolicach Schwarzwald'u,
- potem mam nadzieję na jakiś tydzień w Bieszczadach,
- potem jakieś kilka dni w Trójmieście 30min od Sopotu.
Dwa pierwsze punkty będą zrealizowane na 100%, pozostałe jeżeli będzie ochota, na razie jest.