Wysłany: 2007-08-09, 13:39 potrzebna pomoc przy airbag !!!
witam. wiem że to dość częsty problem bo zaświeciła mi się kontrolka airbag, na kompie wyszło że to airbag boczny w fotelu kierowcy tak jak myślałem bo klapnął mi kumpel poważnej wagi i chyba coś nie styka, skasować nie dało rady bo jest usterka i teraz moja prośba do Was - słyszałem że często nie stykają te żółte kabelki pod fotelem na kostce ale nie wiem dokładnie co musiałbym zrobić żeby było ok (w warsztacie chcą za to 100 a to mogą być tylko te kabelki) -tylko proszę konkretnie bo jestem zielony !
z góry dziękuję za pomoc
Ostatnio zmieniony przez speedo 2007-08-09, 13:46, w całości zmieniany 1 raz
speedo [Usunięty]
Wysłany: 2007-08-09, 21:46
tzn. tylko bez kluczyka czy odłączyć akumulator - bo tak słyszałem ?
U mnie tez sie zapalila ta kontrolka, ale poczekam z tym lutowaniem dopoki nie dam alfy na egzaminer..
Ps. Gdzies czytalem ze to moze zaburzyc prace poduszki(lutowanie), jestes pewny tego sposobu? To napewno bezpieczne?
_________________ AlfaRomeo 156.... Ta ślicznotka przejdzie do historii.
Ok dzieki, chyba sprobuje.. Ale jak kontrolka nie zniknie to trzeba szukac innej przyczyny, zgadza sie? Jednak to prawda ze Alfa ma humorki, zupelnie jak kobiety Jak nie jedno, to drugie... ale dla tej przyjemnosci z jazdy warto
Wielkie dzieki za rady, zrobie to jak wroce do domu za tydzien
speedo [Usunięty]
Wysłany: 2007-08-10, 22:55
marcins737 napisał/a:
temat już opisywałem na forum ale już tam...
schyl się pod fotel , poszukaj przewodów air bag (z zółtymi wtyczkami) , utnij te wtyczki ,
polutuj ze sobą przewody na stałe odpowiednio kolorami i zaizoluj najlepiej koszulką termokurczliwą
po takiej operacji wywalenia wtyczek możesz zapomnieć o kontrolce poduszki
aha , kluczyk wyjęty ze stacyjki podczas całej operacji
dodatkowo pocieszę Cię że błąd sam zniknie , nie kusisz kasowac go na examinerze