Alfaholicy Strona Główna   
        KARTY KLUBOWE      Alfaholicy.net      ZLOT 2008      Regulamin      Szukaj      Użytkownicy      Mapa      Album      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
[166] Nawi Polska mapa -zdięcia
Autor Wiadomość
sproket 
Embrion

Model: Alfa Romeo GTV
Silnik: 2.0 TS
Rocznik: 1997
Wysłany: 2008-05-25, 14:04   

Henekel:

A czy do tej nawigacji VDO, masz podłączoną antenę z zestawu, czy z auta?

bonzaj74 
Embrion

Model: Alfa Romeo 166
Silnik: 2.4 JTD
Rocznik: 2001
Wysłany: 2008-05-25, 18:03   

Witam
Fajowo ze sie cosik ruszyło w tym kierunku.Jestem laikiem w tych sprawach a wiec mam pytanko?Co dokładnie trzeba kupić aby ta navi... działała
:uszy.szukałem tego sprzętu na allegro ale nici........ nic nie znalazłem

bonzaj74 
Embrion

Wysłany: 2008-05-25, 18:06   

Witam
Fajowo ze sie cosik ruszyło w tym kierunku.Jestem laikiem w tych sprawach a wiec mam pytanko?Co dokładnie trzeba kupić aby ta navi... działała
:uszy.szukałem tego sprzętu na allegro ale nici........ nic nie znalazłem

bonzaj74 
Embrion

Wysłany: 2008-05-25, 18:53   

dobra juz wiem,bez nerwów.dzieki

sqadak 
Dwusuwowiec

Silnik: 2400 JTD
Rocznik: 2002
Wysłany: 2008-05-25, 19:41   

Henekel
Czy podłączenie tego nowego czytnika NAVI wymaga tylko pozamieniania miejscami kabli czy trzeba dorabiać jakiś układ bardziej lub mniej skomplikowany?

henekl 
Dwusuwowiec

Silnik: TS
Rocznik: 2000
Wysłany: 2008-05-25, 20:05   

sproket napisał/a:
Henekel:

A czy do tej nawigacji VDO, masz podłączoną antenę z zestawu, czy z auta?

Nie ma problemów podłączyć antenę z alfy tylko przejściówka kosztuje około 30 zł , a antena do vdo 30 zł na alegro . sam możesz zdecydować co chcesz ja położyłem antenę za szyba z tyłu wielkością pudełka zapałek parametry anteny są lepsze .

Jeśli chodzi o inne pytania to proszę przeczytać cały temat ponieważ te odpowiedzi są w temacie .

henekl 
Dwusuwowiec