Witam
Fajowo ze sie cosik ruszyło w tym kierunku.Jestem laikiem w tych sprawach a wiec mam pytanko?Co dokładnie trzeba kupić aby ta navi... działała
:uszy.szukałem tego sprzętu na allegro ale nici........ nic nie znalazłem
Witam
Fajowo ze sie cosik ruszyło w tym kierunku.Jestem laikiem w tych sprawach a wiec mam pytanko?Co dokładnie trzeba kupić aby ta navi... działała
:uszy.szukałem tego sprzętu na allegro ale nici........ nic nie znalazłem
Henekel
Czy podłączenie tego nowego czytnika NAVI wymaga tylko pozamieniania miejscami kabli czy trzeba dorabiać jakiś układ bardziej lub mniej skomplikowany?
A czy do tej nawigacji VDO, masz podłączoną antenę z zestawu, czy z auta?
Nie ma problemów podłączyć antenę z alfy tylko przejściówka kosztuje około 30 zł , a antena do vdo 30 zł na alegro . sam możesz zdecydować co chcesz ja położyłem antenę za szyba z tyłu wielkością pudełka zapałek parametry anteny są lepsze .
Jeśli chodzi o inne pytania to proszę przeczytać cały temat ponieważ te odpowiedzi są w temacie .
Witanko!!!
Sorki ze pytam ale na allegro nic nie ma jedynie znalazlem ,,vdo dayton PC 5000"czy to jest podobny sprzęt do tego co kupiłes czy to jest jakis inny model.Prosze sie nie denerwowac jesli juz to pytanko padlo na forum
Witanko!!!
Sorki ze pytam ale na allegro nic nie ma jedynie znalazlem ,,vdo dayton PC 5000"czy to jest podobny sprzęt do tego co kupiłes czy to jest jakis inny model.Prosze sie nie denerwowac jesli juz to pytanko padlo na forum
Cześć Henekl
Mam jeszcze jedno pytanko związane z podłączeniem tej nowej navi...
Czy mógłbyś uronić troszkę tajemnicy z podczepieniem sie do wtyczki firmowej od alfy.
Jeśli jest to możliwe.Wiem ze i tak podzieliłeś sie z wieloma z nas ta wielka od dawna zagadka ale będę bardzo wdzięczny za te informacje.Ponieważ boje sie ze uszkodzę ICS tymi próbnymi podłączeniami.Jeśli nie to spoko zrozumie.D zięki z góry
Cześć Henekl
Mam jeszcze jedno pytanko związane z podłączeniem tej nowej navi...