Kiedy w październiku 2006 roku sprowadziłem swoje cudo do kraju musiałem wymienić przednie łożyska, zaprowadziłem samochód do zaprzyjaźnionego warsztatu (mójego kuzyna) i zostawiłem tam samochód na dokładny przegląd i wyminę łożysk... auto odebrał mój tata bo ja musiałem jeszcze na dwa tygodnie wyjechać, kiedy wróciłem tata mi mówi, że kontrolka ABS się pali, a nie było tego jak wstawiałem auto do warsztatu... niestety nie miałem jak tego kuzynowi udowodnić, że chyba coś "uszkodził".... w każdym razie pojechałem do ASO i na badaniu komputerowym się okazało, że to czujnik w lewym kole jest uszkodzony, że zbiegło się to z wymianą wariatora to sobie odłożyłem wymianę tego czujnika na później, wczoraj musiałem wymienić tulejki na wahaczach, odbieram samochód i co się okazało... ABS działa sam z siebie zaczął działać, czy może kuzyn przy zabawie z łożyskami czegoś nie podpiął... nie jestem mechanikiem i na ten temat wiem tyle co do tej pory uległo mi awarii... mieliście podobne przypadki, "cudownego ozdrowienia" waszych pięknych??
Mi np nie swiecil sie panel od nawiewów, dopiero po zastukaniu dzialalo. A jak juz dzialalo to jak pokrecilem pokretlem to gaslo ;/ I kurde po czasie jakims samo wroiclo i da sie krecic i nie trzeba pukac (na razie i na szczescie) hehe tutaj masz przyklad
U mnie podobnie polowa podswietlania nawiewow nie swiecila kiedy sie wreszcie zebralem kupilem zaroweczki i mialem sie brac za wymiane zaczelo swiecic i od wakacji dziala.
U mnie jak i u moich znajomych Alfa słynie z samonaprawiania.
Na wiele usterek pomaga ..czekanie
Szczególnie dotyczy to elektryki, różnych odgłosów itp