Witam.
Tak ,wiem,tematów z tym błędem jest od grona i tyczy się to reg.ciśnienia na pompie.
U mnie problem jest ciut inny.
Otóż jak po raz pierwszy wywaliło ten błąd to auto zgasło i nie odpaliło.Po wyczyszczeniu reg. oraz wymianie o'ringu auto śmigało jakiś czas ale lubiło zadymić na czarno.Po kilku tyg.znowu auto zgasło ale po chwili odpaliło i znowu błąd reg.ciśnienia. Regulator kupiłem nowy bosch za ok.420zł auto na tym regulatorze ożyło silnik się fajnie zbierał mniej palił i nie dymił.Niestety ten reg. padł pod koniec zeszłego roku i znowu kupiłem nowy z bosch.Na tym ostatnim reg. zrobiłem raptem 300 kilometrów i kaput. Oczywiście przy każdej wymianie reg. wymieniony filtr paliwa(mann) a za ostatnim razem również i pompka w baku(trochę piszczała).Wczoraj kupiłem używkę na szrocie (50zł) na razie działa.Trzy regulatory w ciągu paru mies. to trochę dziwne.
Pompa na pełnym bucie na 2 biegu daje 1400bar . czyli ok. w czasie jazdy ciśnienie jest bardzo bliskie temu co chce ECU-są różnice rzędu 1 max.2 bary . Jak regulator padnie to reg. nie umie utrzymać ciśnienia tj.ciśnienie skacze i silnik gaśnie.
Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie,ale w baku czysto żadnych opiłków metalu.Filtry paliwa też rozcinałem i brak syfu.
Koledzy te regulatory to one są awaryjne czy "coś" je mi uszkadza?Albo to jakiś początek końca pompy WC? Wtryski raczej wątpie bo na sprawnym regulatorze silnik nie dymi-ale jak na uszkodzonym regulatorze dam gazu na postoju to za autem robi się czarna chmurka hehe.