Model: Inny
Silnik: Mercedes Coupe E220
Rocznik: 1993
Wysłany: 2007-08-10, 17:43
75andrew155 napisał/a:
W takiej sytuacji to się nieodpuszczasz i jedziesz w trupa aż gościa zobaczysz we wstecznym lusterku a tak to dupa blada
gdyby moja alfa miala choc troszke wiecej koni to na pewno bym nie odpuscil...bo 103 konnym silnikiem nie mialem szans z 2 litrowka na prostej drodze,wystarczyla mi mina tego faceta kiedy zobaczyl jak sie z niego smieje po za tym nie jestem doswiadczonym kierowca,wiem ze nie potrafie jeszcze jezdzic, moj potforek zasluzyl na lepszy los niz gnicie w kawalkach na zlomowisku )
_________________ Tesknie za Alfa i za V6-tka :(:(:(
Nastepny cel to Alfa 166 tylko musze sprzedac merca...
Alfa 145 1.6 Boxer
Remek, zdecydowanie masz rację lepiej odpuścić niz się rozbić ale to jest 1:0 dla bemwu on nie odpuscił . Na przyszłosć lepiej wcale nie strosz piórek jak nie masz doświadczenia lepiej dać na wstępie spokój
Model: Inny
Silnik: Mercedes Coupe E220
Rocznik: 1993
Wysłany: 2007-08-10, 22:06
75andrew155 moze i jeden zero dla BMW,ale jestem pewien,ze facet w tym wozie nie czul sie wygrany(przynajmniej na takiego nie wygladal),pokazalem mu ze ta jego bmka nie jest w cale taka mocna,ale masz w 100% racje z tym "stroszeniem piorek" chociaz z drugiej strony jakos to doswiadczenie trzeba nabyc.... a pro po chetnie poczytam i przyjme jakies ciekawe rady od Ciebie i od innych doswiadczonych alfowiczow jezeli mozna o takie prosic pozdrawiam
_________________ Tesknie za Alfa i za V6-tka :(:(:(
Nastepny cel to Alfa 166 tylko musze sprzedac merca...
Alfa 145 1.6 Boxer
Ostatnio zmieniony przez Remek 2007-08-10, 22:10, w całości zmieniany 1 raz
mick [Usunięty]
Wysłany: 2007-08-10, 23:58
a ja killsów nie uprawiam.
jak mnie ktoś podpuszcza to wkładam faje w zęby i szukam tak długo zapalniczki aż odpuści.
a ja killsów nie uprawiam.
jak mnie ktoś podpuszcza to wkładam faje w zęby i szukam tak długo zapalniczki aż odpuści.