Alfaholicy Strona Główna   
        KARTY KLUBOWE      Alfaholicy.net      ZLOT 2008      Regulamin      Szukaj      Użytkownicy      Mapa      Album      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
Alfa 156 - koszt miesięczny
Autor Wiadomość
Lester
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-20, 19:43   

Panowie. Ja dodam tyle, że jestem mechanikiem...niewiele napraw dla mnie musi wiązać się z jazdą do serwisu! 8) , czy pana Gienka( sam nim jestem hehe)
jeżeli powiecie mi, że utrzymanie 156 jet tańsze niż BMW 323 (rok1995-1998) to biorę alfe bez zastanowienia.
Początkowo myślałem o 145 ale to za małe auto na moje potrzeby.
Auta kocham!! I Alfę potraktuję jak najlepszą kobietę!!!
byle mnie tylko było stać!

ozzy 
Romeo

Model: Alfa Romeo 156
Silnik: 2.0 T.S.
Rocznik: 2000
Wysłany: 2008-02-20, 21:12   

Ceny opon? Ale o czym piszecie, opony które mi wystarczą kosztują 1000zł. Wydatek raz na kilka lat. Poza tym opony na koła 16" kosztują tyle samo do 166'ski jak do Golfa :)

Inny przykład: przednie zawieszenie, komplet wahaczy przednich, prawe i lewe górne i dolne.
Zamienniki na allegro: 650zł (za wszystkie 4ry wahacze)
Robocizna w ASO w Opolu: 650zł

Jeżeli ktoś mówi że to dużo, za komplet przednich wahaczy do sportowego auta, limuzyny, to ja się poddaję.

szamacz 
Ogier

Silnik: 2.0 TS
Wysłany: 2008-02-20, 21:13   

U mnie większość idzie na wachę jak narazie, więc nie jest źle, zresztą tak jak to ktoś wcześniej napisał, alfę kupuje się sercem a nie rozumem...

AR 156 2.0 TS
Ostatnio zmieniony przez szamacz 2008-02-20, 21:21, w całości zmieniany 1 raz  

Lopezius 
Alfa i Omega

Model: Alfa Romeo 145
Silnik: 1,3 Boxer
Rocznik: 1996
Wysłany: 2008-02-20, 21:39