Wysłany: 2006-10-07, 02:22 Poznajmy sie lepiej studia Alfaholików
Wpadł mi do głowy pomysł nowy zupełnie odlotowy. Może niech każdy napiszey gdzie studiował lub gdzie studiuje Ciekaw jestem jakie kierunki życia zowodo-naukowego wybrali w swoim życiu prawdziwi Alfaholicy??
Ja osobiście studiuje Mechanike i budowe maszyn na Politechnice Lubelskiej specjalizacja to Budowa Samochodów i Ciągników.
Ja studiuję na wydziale Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej na kierunku Mechatronika (teraz to się nazywa Informatyka i Robotyka, a nawet Automatyka i Robotyka)
_________________ "(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae
A ja ksztalcilem sie po koleji najpierw zawodowka jako mechanik maszyn i urzadzen przemyslowych potem technikum i tytul "technik mechanik specjalizacja budowa maszyn"
A obecnie jestem studentem trzeciego roku "Informatyki stosowanej" na WSB w Radomiu.
Ja natomiast swoją droge edukacji rozpocząłem jak każdy w szkole podstawowej , następnie była to zawodówka na kierunku MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH . Mama zawsze mówiła że dzisiaj wykształcenie to podstawa aby lekko pracować więc pogoniła mnie po zawodówce do liceum oczywiście matura w 2000 roku zdana w miarę dobrze . W roku 1999 do polski wkroczyły wszechobecne komputery więc po liceum poszedłem na studium informatyczne jednocześnie złożyłem papiery na olecką uczelnię wyższą na Zarządzanie i marketing ( poroniony zresztą pomysł) ale ten kierunek okazał się niewypałem więc zrezygnowałem po 6 miesiącach lecz dokończyłem pierwsze dwa semestry studium . W czerwcu zaczęło mnie ganiać WKU , więc w lipcu poszedłem w kamsze do woja . Po wyjściu do cywila wróciłem z powrotem na studium bo było dwuletnie i je ukończyłem . Teraz pracuję na nowootwartej prywatnej dużej stacji paliw jako sprzedawca . Prócz paliw mamy jeszcze sklep , hotel i bar fajny zresztą no i myjnię samochodową .