A czy multimedialna kierownic dziala przy nieoryginalnym radiu?
Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. W przyszłym miesiącu planuję zakupić "nowy" samochód gdyż obecna mazda 323f po prostu umarła. Zastanawiam się nad Alfą 147. Na oku mam aktualnie ofertę komisu, 2003r. sprowadzona z Niemiec, silnik 1,6 105KM + sekwencyjna instalacja gazowa (butla ważna do 2027r), przebieg (raczej mało prawdopodobny) 149 tys. cena 7600zł. Wyposażenie: ABS Elektryczne szyby przednie Poduszka powietrzna kierowcy Wspomaganie kierownicy Klimatyzacja manualna Tapicerka welurowa Elektrycznie ustawiane lusterka Poduszka powietrzna pasażera Alarm Poduszki boczne przednie Centralny zamek Immobilizer Radio fabryczne Alufelgi Światła przeciwmgielne. Co sądzicie o takiej opcji? Cena dobra? Na co zwracać uwagę przy oglądaniu Alfy i ewentualnie który silnik lepszy w wersji 1.6 105 czy 120KM?
sprawa jest prosta. kupisz za 5, 6, 7... i musisz wymienić rozrząd, zawieszenie, opony, hamulce... i robi Ci się 15 tys. Kupując taką za 15tys. możesz się spodziewać, że ktoś o nią dbał i zna jej wartość.
tak się składa, że mam do sprzedania 147. Jeździłem nią 2 lata i zrobiłem wszystko, poza lekką korozją na progach (do załatania matą i żywicą poliuratanową- co zamierzam zrobić w tym tygodniu). Tak na prawdę nie chcę jej sprzedawać, ale mam ciekawą ofertę zakupu, dlatego potrzebuję kasy. Forumowiczowi mogę zaproponować cenę 9000zł, ale jeszcze muszę się z tym przespać kilka nocy. Link do aukcji: //allegro.pl/alfa-romeo-147-1-6-105km-po-gruntownej-renowacji-i6737943171.html . Od wystawienia aukcji zrobiłem jeszcze uszczelkę zaworów i cewkę. Rozrząd jest jeszcze na ok 30tys. Przesyłam listę rzeczy, które przy niej zrobiłem w ciągu ostatnich 2 lat:
148500km / do 8.05.2015
Wymienione świece zapłonowe 8 szt., (150)
Zmienione wahacze przednie góra, dół, prawa, lewa z łącznikami oraz drążkami kierowniczymi i mocowaniem amortyzatorów
Nowe łączniki tył (1100+850=1950)
Zmieniony olej na Gulf 10W40 i filtr (100)
Naprawiona główna masa świateł oraz klakson, nowy (50+55=105)
Wymieniony silniczek tylnej wycieraczki z uszczelką na niemal nowy (130)
Wymieniony filtr powietrza oraz filtr kabinowy (60)
Zamontowany nowy układ wydechowy od katalizatora (390+180+240=810)
Umyty silnik (40)
3945zł
150100km / do 9.07.2015
naprawione przewody wspomagania (380)
geometria (140)
wyważenie kół (50)
drążki kierownicze (100+200)
nowe wycieraczki (70)
przegląd (95+21=116)
wymienione tarcze hamulcowe i klocki przednie (325+160=485)
3945+1541=5486zł
156000 / do 02.2016
wymiana akumulatora 350zł
wymiana licznych żarówek (pozycyjne, mijania, tablicy, bagażnika, deski rozdzielczej)
montaż prawej osłony nadkola
154000 / 10.2015
Wymiana tylnych amortyzatorów ze sprężynami i poduszkami
Wymiana opon na całoroczne
158000 / do 05.08.2016
wymiana łączników stabilizatora przód
montaż osłony silnika
wymiana oleju, filtra oleju i filtra powietrza
wymiana pozostałych wieszaków wydechu
uszczelnienie wydechu
165033 / do 07.03.2017
wymiana wycieraczek przód
wymiana oleju i filtra
uszczelka pokrywy zaworów (olej w świecach) 380zł
cewka pierwszego cylindra z fajką
Także jest to samochód doinwestowany, sprawny i kilka lat można nic w niego nie wkładać. Chyba, że się lubi go rozpieszczać, tak jak ja. Mam już kupione do niej i polakierowane czujniki parkowania, zestaw do polerowania szyb, zestaw do reperatury progów, światła led do jazdy dziennej. W wolnej chwili to założę, albo sprzedam i właściciel założy. Ciągle tym samochodem jeżdżę.
Jak coś to zostawiam kontakt: 603601305
- - - Updated - - -
sprawa jest prosta. kupisz za 5, 6, 7... i musisz wymienić rozrząd, zawieszenie, opony, hamulce... i robi Ci się 15 tys. Kupując taką za 15tys. możesz się spodziewać, że ktoś o nią dbał i zna jej wartość.
//allegro.pl/alfa-romeo-147-1-6-105km-po-gruntownej-renowacji-i6737943171.html
Jak coś to zostawiam kontakt: 603601305
Cześć,
Widzę, że nie tylko ja mam problem "uczuciowy" z tą marką samochodów. Żeby było ciekawiej - jeśli zdecyduję się na zakup 147 (bo właśnie ten model mnie interesuje), będzie to mój pierwszy samochód. Może to trochę szalone, wiem że początkującym kierowcom zaleca się kupić samochód "do zajeżdżenia". Jednak mam o tyle komfortową sytuację, że w miarę często jeżdżę samochodami służbowymi (różne marki). Oczywiście nie uważam siebie za nie wiadomo jak doświadczonego kierowcę, ale czuję że jakieś obycie już posiadam.
Również chciałbym wiedzieć, za jaką*cenę najlepiej kupić, a potem ewentualnie dopłacić do napraw. Trochę poczytałem, nie wygląda to zbyt optymistycznie, ale czy mimo wszystko, dałoby radę zamknąć się w 10 tys.? Mam na myśli kwotę ostateczną: koszt auta+kasa, jaką musiałbym jeszcze w niego włożyć. Interesuje mnie tylko i wyłącznie benzyna (albo benzyna+gaz).
Nie ważne ile wydasz, ważne ile włożysz po zakupie. Zawsze jest coś do zrobienia w samochodzie rynku wtórnego