Ale w jakim celu ta analiza? Czy coś żłego się dzieje?
Tez nie wiem czy ma to jakis konkretny cel? Cos nie tak z autem?
Ale jezeli juz bym na cos zwrocil uwage to:
1. Temp cynnika 50,96 stopnia to albo ktos nie wie ze pomiary robi sie na cieplym (90) albo masz termostat do bani i nigdy 90 nie osiaga.
2. Dziwnie jest z turbina. Niby wysoki sygnal a male cisnienie. Nie masz problemow z moca albo szarpanie?
z tego co czytałem to JTD temperature pracy ma poniżej 90, właśnie jakieś 60 chyba...
Jeśli czytałem jakieś głupoty to nie dogrzewa bo wskazówka nigdy nie doszła do 90.
Generalnie wrzuciłem to bo auto dla mnie jest nowe (800km przejechałem) coby ktoś dla kogo te zapisy nie są tajemnicze powiedział czy to jest dobrze czy coś zle.
Dodatkowo dopadł mnie case MCSF z objawami jak na pierwszej stronie tematu
http://www.forum.alfaholicy.org/147_156_166_gt/20649-motor_control_system_failure_co_z_tym_zrobic.html
Więc za podzielenie się wszelkimi spostrzeżeniami będę wdzięczny
dokładnie z pierwszej części pierwszego posta (przyśpieszanie na wysokim biegu)
Ostatnio edytowane przez Rodeush ; 17-08-2011 o 09:29
Na pewno jest cos nie tak z doladowaniem bo bledow nie powinien pokazywac wcale. A jak sie upierasz ze temp ok to spoko. Ale moim zdaniem 60 to za malo.
Poczytałem i wychodzi że temperatura silnika w moim aucie powinna oscylować w okolicach 80stopni, czyli jednak sporo za mała jest w badaniu.
Dlatego na to zwrocilem uwage. Masz ciagle niedogrzany silnik. Chyba ze pomiar byl na nie nagrzanym aucie.... I cisnieniu dolotu tez bym sie przyjrzal.