Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: świeża diagnostyka mojego auta - i co dalej??

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rodeush
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Legionowo
    Auto
    AR 156SW 1.9 JTD SPORT
    Postów
    80

    Domyślnie świeża diagnostyka mojego auta - i co dalej??




















    Bardzo bym prosił małą analizę jeśli można

  2. #2
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Ale w jakim celu ta analiza? Czy coś żłego się dzieje?

  3. #3
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,613

    Domyślnie

    Tez nie wiem czy ma to jakis konkretny cel? Cos nie tak z autem?
    Ale jezeli juz bym na cos zwrocil uwage to:
    1. Temp cynnika 50,96 stopnia to albo ktos nie wie ze pomiary robi sie na cieplym (90) albo masz termostat do bani i nigdy 90 nie osiaga.
    2. Dziwnie jest z turbina. Niby wysoki sygnal a male cisnienie. Nie masz problemow z moca albo szarpanie?

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rodeush
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Legionowo
    Auto
    AR 156SW 1.9 JTD SPORT
    Postów
    80

    Domyślnie

    z tego co czytałem to JTD temperature pracy ma poniżej 90, właśnie jakieś 60 chyba...
    Jeśli czytałem jakieś głupoty to nie dogrzewa bo wskazówka nigdy nie doszła do 90.

    Generalnie wrzuciłem to bo auto dla mnie jest nowe (800km przejechałem) coby ktoś dla kogo te zapisy nie są tajemnicze powiedział czy to jest dobrze czy coś zle.
    Dodatkowo dopadł mnie case MCSF z objawami jak na pierwszej stronie tematu
    http://www.forum.alfaholicy.org/147_156_166_gt/20649-motor_control_system_failure_co_z_tym_zrobic.html

    W
    ięc za podzielenie się wszelkimi spostrzeżeniami będę wdzięczny

    dokładnie z pierwszej części pierwszego posta (przyśpieszanie na wysokim biegu)
    Ostatnio edytowane przez Rodeush ; 17-08-2011 o 09:29

  5. #5
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,613

    Domyślnie

    Na pewno jest cos nie tak z doladowaniem bo bledow nie powinien pokazywac wcale. A jak sie upierasz ze temp ok to spoko. Ale moim zdaniem 60 to za malo.

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rodeush
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Legionowo
    Auto
    AR 156SW 1.9 JTD SPORT
    Postów
    80

    Domyślnie

    Poczytałem i wychodzi że temperatura silnika w moim aucie powinna oscylować w okolicach 80stopni, czyli jednak sporo za mała jest w badaniu.

  7. #7
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,613

    Domyślnie

    Dlatego na to zwrocilem uwage. Masz ciagle niedogrzany silnik. Chyba ze pomiar byl na nie nagrzanym aucie.... I cisnieniu dolotu tez bym sie przyjrzal.

Podobne wątki

  1. Wyglad mojego auta
    Utworzone przez Maras1823 w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-11-2015, 20:41
  2. Odpowiedzi: 363
    Ostatni post / autor: 30-09-2015, 23:33
  3. [156] Silnik 2,4 Jaki do mojego auta?
    Utworzone przez jumis w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 30-06-2015, 18:27
  4. Pewien ślad mojego auta w necie po VINie
    Utworzone przez Lenix w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-05-2014, 14:04
  5. Świeża Alfa ze śląska
    Utworzone przez Jerol w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-11-2012, 20:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory