wprawdzie alfę mam od niedawna ale chyba w każdym samochodzie powinien być oddzielny wymienny filtr paliwa:) no ale dobra, nie znam się więc może faktycznie nie ma, skoro ciśnienie na wtryskiwaczach jest ok więc układ dolotu paliwa też musi być ok:)
moja nigdy nie miała takich niedoborów mocy więc raczej nic więcej nie podpowiem, może doradzi ktoś kto dłużej ma alfę:)
Ostatnio zmieniony przez provokator 2008-02-22, 19:35, w całości zmieniany 1 raz
wprawdzie alfę mam od niedawna ale chyba w każdym samochodzie powinien być oddzielny wymienny filtr paliwa:) no ale dobra, nie znam się więc może faktycznie nie ma, skoro ciśnienie na wtryskiwaczach jest ok więc układ dolotu paliwa też musi być ok:)
moja nigdy nie miała takich niedoborów mocy więc raczej nic więcej nie podpowiem, może doradzi ktoś kto dłużej ma alfę:)
i tak dziekuje za zainteresowanie tematem.
Co do fitra paliwa takiego zwyklego to go nie ma w alfach 156 beznzynach, sa natomiast w dieslach o ile sie nie myle.
Wymienilem swiece i przewody wysokiego napiecia, wszystko poczyscilem i zlozylem do kupy, niestety jest dalej to samo ;(
Rece opadaja, wymienilem juz wszystko, zostaje chyba rorzad bo nie widze nic innego, chyba ze jakis czujnik jeszcze padniety jest, masakra, juz sam nie wiem moze te alfy maja tak chodzic, czy u was tez tak jest ze jak gwaltownie gazu sie depnie to muli i po chwili wchodzi na obroty ?
Moim zdaniem alfa zbiera sie slabiej i to znacznie od astry gsi 115km czy ktos mi moze napisac czy taka moc to normalka ?
chyba każda alfa trochę muli poniżej 3000 obrotów:) zresztą sporo jest na ten temat na forum:) ogólnie alfy jak żadne inne samochody lubią wysokie obroty:) i prawdziwa jazda zaczyna się przy 3000+