piotriix a co dokladnie chodzi bo ja jestem jeszcze zielony a niechcialbym na poczatku narobic sobie wrogow z powodu jakejs pierdoly moglbys mi to wytlumaczyc?Dzieki.Pozdro
Moim zdaniem, nowicjuszom należało by zamknąć drzwi do pewnych działów np. bazar.
Napewno wśród nas s a tacy, którzy zalogowali się tylko po to, aby czegoś się pozbyć. pokazali się raz czy dwa i koniec, a statystyki obciążają.
Poza tym obowiązkowe wypełnianie wszystkich przewidzianych rubryk przy logowaniu też załatwiłoby sprawę. Poza tym może warto by się zastanowić nad pozycją "Skąd"?
czy nie zrobić jakiegoś podziału na województwa czy podać gotowe miasta do wyboru...?
Fakt, -my z Marcinsem737 też łamiemy to, o czym piszę ale w sposób który pozwala prosto dojść do naszego położenia, ale gdy widzę coś w stylu "zza winkla" to mnie to rzuca...
_________________ Alfa Romeo - Nie dla idiotów!!!
155 2.0 8v + 155 2.0 v6Turbo + 166 3.0 v6
Mowilem Ci ze dobry z Ciebie kombinator.Masz leb nie od parady.Wydaje mi sie,ze dobrym rozwiazaniem tez by bylo obowiazkowe przeczytanie regulaminu przed rejestracja nowych ludzi na forum.Uniknelo by sie kilku najczesciej popelnianych bledow.Nie mowie,ze ja jestem doskonaly,ale wiecie o co chodzi.
obowiazkowe przeczytanie regulaminu przed rejestracja nowych ludzi na forum
to nie przejdzie, bo kto nie będzie chciał przeczytać nie przeczyta tylko kliknie iż się z tym regulaminem zgadza i koniec. Ja wiem po sobie też nie czytam jak rejestruje się na jakimś forum lub zakładam nową pocztę.
_________________ A to już historia:
Alfa 155 2.0 TS 8V
Alfa 164 3.0 V6 24V Super
zaakceptowanie regulaminu juz jest, ale bedzie trzeba dodac punkt, ze zamieszczajac zdjecia na forum autor przekazuje prawa autorskie administracji...
zeby potem znowu nie bylo