Wysłany: 2007-02-11, 12:04 Części do AR33 1.4 (termostat, przewody, pompka paliwa)
Witam,
- jakie przewody możecie polecic do 33 1.4 IE 1994r? rok temu kupilem Championa i - nie nadaja sie na dluzsza mete. Co sadzicie o przewodach na tej stronie
http://www.sentech.sklep.pl/
- druga sprawa - jaki, gdzie i tanio kupic termostat?
trzeba wymieniac tez uszczelki pod pająkiem jak go zdejme?
- ma ktos na zbyciu pompe paliwa?:)
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez fr33 2007-02-11, 12:57, w całości zmieniany 2 razy
Mogę Ci powiedzieć, że przewody sentecha są bardzo dobre. Jeżdżę na nich od wielu lat. Używałem kiedyś HiTECH'a i innych ale szybko musiałem wymieniać na nowe. Przy Sentech'u jest inaczej, nie parcieją tak szybko a i iskra się poprawia Polecam.
Ja niestety niemam dobrych doswiadczen z przewodami sentecha mialem je kiedys w lanosie i kumpel w meganie, nie spisywaly sie najlepiej i po pol roku wymiana.
Obecnie w 33 jezdze na przewodach Janmor mam je od ponad poltora roku i sa ok.
A termostat tanio kupisz tu: MOTOMAX Radom 048 363-01-22
Wysłany: 2007-02-11, 15:25 Re: Części do AR33 1.4 (termostat, przewody, pompka paliwa)
[quote="fr33"]trzeba wymieniac tez uszczelki pod pająkiem jak go zdejme?quote]
Wymień. Mimo ,że zazwyczaj po demontażu pająka uszczelki są w niezłym stanie to nie warto oszczędzać tych kilku złotych (koszt uszczelki to około 9-10 zł). Ma sie wtedy czyste sumienie i pewność , że wszystko jest ok. Jeśli zamierzasz wymieniać termostat to przy okazji z góry zaopatrz się w nowe obejmy do węży gumowych. Koszt nieduży a znacznie ułatwi pracę.
_________________ Ik@r 1111
AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
AR 145 2.0 TS 2008-...
Wysłany: 2007-02-12, 09:19 Re: Części do AR33 1.4 (termostat, przewody, pompka paliwa)
fr33 napisał/a:
Witam,
- jakie przewody możecie polecic do 33 1.4 IE 1994r? rok temu kupilem Championa i - nie nadaja sie na dluzsza mete. Co sadzicie o przewodach na tej stronie
http://www.sentech.sklep.pl/