Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: [166] bardzo dziwny problem z odtwarzaniem CD w zmieniarce

  1. #1
    lukanioo
    Gość

    Domyślnie [166] bardzo dziwny problem z odtwarzaniem CD w zmieniarce

    Witam wszystkich,

    Chciałem się na wstępie przywitać bo jestem nowy w gronie Alfowiczów
    Od wczoraj jestem w posiadaniu pięknej niuni Alfy 166. (fotki wrzucę wieczorkiem)
    Mam jednak spory probem z odtwarzaniem CD-ków.

    W aucie jest radio z systemem DSP i 10 głośnikami. Przy odtwarzaniu radia wszystko chodzi dobrze ale gdy przełączę na płytki to pojawia się problem:
    nagraną płytę (z prędkością 16x) zaczyna odtwarzać i jeśli jest cicho głośność to jest ok ale zaraz jak tylko podkręcę volume to zaczyna mi przycinać i to z częstotliwością raz na 1-2 sekundy. Co jest dziwne - podczas słuchania tej płyty cicho wszystko działa (zdażyło się pare razy że przycięło ale to rzadko), przy słuchaniu radia nie ma takiego problemu.
    Kupiłem wczoraj płytę czyszczącą do zmieniarki ale nic to nie dało. Najdziwniejsze że ścianie nie występuje tylko podczas jazdy (co mogłoby wskazywać na czuły laser na nierównościach) ale też na postoju i zawsze jest ta zależność że im głośniej podkręcę radio tym gorzej ścina. Oryginalną płytkę próbowałem i też problem występuję ale jakby troszkę mniej.
    Nie mam pojęcia co to może być.
    Proszę pomóżcie.

    Pozdrawiam,
    Łukasz

    P.S. (do admina) Wiem że tematów o zmieniarkach było ze 30 ale ja się nie potrafię ze swoim problemem wstrzelić w żaden z nich

  2. #2
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    A czy przy słuchaniu muzyki z radia są te same objawy ?

  3. #3
    lukanioo
    Gość

    Domyślnie